Søg i bloggen

torsdag den 20. juni 2013

Ferienørklerier

Vi holder jo lukket i butikken fra på lørdag og 14 dage frem. Men det betyder ikke, at jeg holder fri fra håndarbejdet.

Jeg har fundet mit "camping-hækletøj" frem, som jeg startede på sidste år i Italien og ikke fik færdiggjort.


I sådan en sommervarme på en sommerferie i Italien, skal jeg kun sidde med små ting, så jeg begyndte at hækle lidt anderledes oldemorfirkanter, som skal ende ud i et stort tæppe. Hver firkant måler 14 x 14 cm og sidste år fik jeg hæklet 52 stk.

I år skal jeg være færdig, og det er ikke urealistisk for sidste år lavede jeg andre ting også - blandt andet en vest- men i år skal tæppet være færdigt.




Et sted bag i skabene fandt jeg også et andet projekt, som jeg købte for år tilbage på en Middelfart messe og som jeg aldrig har fået startet på. 

Bare farven bliver jeg så glad af.



Jeg prøver at liste det med i bilen.

Hvis nu...

1 kommentar:

  1. Rigtig god ferie :)
    Sikke fine firkanter, håber vi får resultatet at se på en af de kommende strikke cafeer

    SvarSlet