Søg i bloggen

fredag den 16. august 2013

Ny aktivitetsplan for efteråret.

Jeg har endelig fået lagt de sidste brikker i "strikke-café-kursus" puslespillet.

Vi starter efterårets strikkecafé mandag den 2. september kl. 19.00.

Så har jeg fået Katrine Wohlleby til at komme og lave et kursus i vendbare snoninger:



Onsdag d. 25. september: Strikkedesigner Katrine Wohlleby.
      


Selv om Katrine har undervist alle dage på Fanø strikkefestival weekenden før, så er hun frisk på at komme til Naturligheder og holde et kursus i: "Vendbare snoninger”
Vi strikker forskellige strukturer med snoninger på begge sider, snakker om mekanikken i snoninger og hvad de kan bruges til, og ser om vi kan finde på nye strukturer med snoninger på begge sider. Medbring forskellige slags garn og passende pinde, helst 3½ mm eller tykkere, så vi kan se, hvad vi laver Desuden det sædvanlige strikketingeltangel som fx maskemarkører, samt skriveredskaber og ternet papir. Kl. 18.30 – 21.30. Kaffe/the og kage. Pris kr. 350,-.
Og Ellen Holm kommer og underviser i vævestrik:
Tirsdag d. 15. oktober: Strikkedesigner Ellen Holm. 









Ellen Holm kommer og præsenterer hendes modeller, hvor hun vil fortælle lidt om de strikketeknikker, der er anvendt. Workshop i vævestrik. Vævestrik er rigtig sjovt, og man behøver ikke være imponerende dygtig til flerfarvestrik, for der strikkes kun med én farve ad gangen. Her vil der være mulighed for at afprøve forskellige mønstre ud fra et kompendium med 10 forskellige mønstre.
HUSK: Du er selvfølgelig meget velkommen til at medbringe dit eget strikketøj til at underholde dig med under oplægget. Kl. 18.30 – 21.30. Pris 350,-. Kaffe/the og kage.

Se hele aktivitetskalenderen på min hjemmeside fra i aften, hvor min yngste søn kommer hjem fra arbejde og kan lægge det på. :-)

Jeg glæder mig allerede...



1 kommentar:

  1. Hej Lene - jeg tillader mig at skrive en kommentar til dit indlæg her, selvom det ikke er direkte relevant. Jeg har en forespørgsel til dig. Har du mulighed for at kontakte mig på mail: blog at woolspire dot com

    SvarSlet