Søg i bloggen

tirsdag den 14. maj 2013

Jakke i Dale garn


Jeg synes ikke, det går synderlig stærkt med min jakke i perlestrik; men nu mangler jeg bare de to ærmer.

Jakken strikkes i to tråde: en tråd lækker alpakka og en tråd Gullfasan. Gullfasan er et sølvgarn lavet af viscose og sammen med den blødeste alpakka, er resultatet lækkert, kan du tro. Mønstret er lige ud af landevejen, så der er ingen overraskelser der.



Jeg er i tankerne videre med mit næste projekt. 
Jeg har længe gået og været vild for at strikke "JOSINA" fra Lene Holme Samsøes nyeste bog "suveræn strik på den feminine måde". Det er måske ikke ligefrem er et strikkeprojekt til sommervarmen; men på pindene skal den inden længe.







1 kommentar:

  1. Så fandt jeg din blog :) Glæder mig til at følge dig her. Jeg er allerede igang med garnet jeg købte hos dig i eftermiddag :)

    SvarSlet