Søg i bloggen

torsdag den 2. maj 2013

Workshop med Geilsk

Naturligheder får jo besøg af Bente Geil mandag aften, hvor hun kommer og holder workshop. Workshoppen kommer blandt andet til at handle om teknikker fra hendes nyeste bog: "Faldteknikker"


Bogen kan du købe i min butik til en pris af kr. 60,-.


Om workshoppen fortæller hun:

"På denne workshop vil vi opdage forskellige faldteknikker i form af løbemasker, forlængede masker og vandrende masker. Der er et væld af skønne mønstre, som bare venter på at blive brugt, og her vil vi stifte bekendtskab med nogle af dem. Der er mulighed for at strikke forskellige prøver, hvor du bliver udfordret, men der er også mange enkle mønstre.
Mød ”Søster Lagkage” og ”Fister Løgsovs” og kom på ”Bølgelængde” med en ”Pralhals”.
Hvorfor kan ”Ærmeling” strækkes, og hvad gemmer ”Hovedformål” på? Kan man strikke en kile af løbemasker, eller hvordan ser ”Sneglehus” ud?
Få svaret og mange flere til!
Medbring garn og strikkepinde, der passer sammen."

Så hvis du har lyst og endnu ikke meldt dig til, så er der faktisk en enkelt ledig plads!


Endnu mere Geilsk: 

Der er kommet to nye farver: en lækker meleret i Bomuld/uld og en flot blå i Tynd uld. Jeg har fået dem begge to hjem og de ligger og ser smækre ud på hylderne.


.        

Det nyeste design fra Geilsk hånd er "Pletskud" - en nederdel, som du kan strikke enten i Bomuld/Uld eller Tynd uld. 

Jeg glæder mig meget til at få gang i strikkepindene på mandag...

Nok om strik :-)

Jeg skal ud og ordne i hønsehuset, for jeg skal gøre plads til en 6 - 8 stykker daggamle gæslinger, som jeg har bestilt, og skal hente i morgen. Vi har en skrukhøne, som skal være mor for dem. 

Det er første gang vi skal have gæs; og jeg har ønsket mig det i årevis (Frank har syntes, at vi godt kunne undvære) men nu har min tålmodighed båret frugt. 

Jeg glæder mig til at kunne vise billeder af sådan nogle søde dunbolde.

   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar