Søg i bloggen

mandag den 4. marts 2013

Halsrør af Lama-uld

Hele familien var ude i weekenden og nyde årets første forårsdage og hold da op, hvor har det været nogle skønne dage. Det er bare med at få suget nogle D-vitaminer, så resterne af vinterens forkølelse kan fordufte.




Jeg er startet på et halsrør i Lama-uld fra Strikkebogen.dk (undskyld Frank, jeg mangler stadig ½ ærme på din cardigan). 

Jeg synes bare, at det simple mønster er så morsomt at strikke, og et halsrør kan man altid bruge. Selv om kalenderen viser marts, så er det godt med noget varmt om halsen.

Som før skrevet så mangler jeg ½ ærme på Franks cardigan + krave og montering; men jeg har lovet mig selv ( og Frank), at jeg ikke går i gang med noget nyt, før den er afleveret til ham fix og færdig.



Jeg har fået det endelige kursusprogram fra Sanne (Rasmilla) til torsdag den 18. april kl. 18.30. Det lyder som følger:




Fiduser og Finurligheder.

På denne workshop lærer du alskens tricks, fiduser og finurligheder i strik.
Alt sammen ting der kan gøre dit strikkeliv lidt lettere og samtidig give dit strik et top-professionelt look.
På workshoppen kommer vi godt omkring, fra lukkede opslagninger, usynlige vendinger, klip i strik og alt muligt derimellem. 
Medbring: Strømpepinde 3-3½ og 5, 2 stk rundpinde nr 5, stoppenål, lille saks - kort sagt medbring gerne hele "værktøjskassen".

Kurset varer fra 18.30 til 21.30 og koster 350,- kr.

Håber vi ses...












Ingen kommentarer:

Send en kommentar