Søg i bloggen

onsdag den 6. marts 2013

Invitation fra den Islandske Ambassade

I morgen er jeg inviteret på den Islandske Ambassade til "en inspirerende præsentation af Islandsk uld i Danmark - behandling, strikning, design -"

Vi skal høre om traditionel og økologisk farvning af uld. Se økologiske varer og behandlingsmetoder. Der er workshops og modeshow. Jeg glæder mig til at fortælle om oplevelsen her på bloggen, når jeg er kommet hjem igen.

Mon ikke næsten alle forhandlere i Danmark er inviteret. Ja, jeg ved det ikke; men jeg glæder mig, og tager med spænding til København i morgen.



Jeg synes, jeg har haft nogle travle dage, så jeg er ikke blevet færdig med mit halsrør endnu; men det bliver jeg i aften. Jeg skulle gerne have et nyt strikketøj med i toget i morgen.

Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har kørt i tog, så det bliver næsten helt hyggeligt...


1 kommentar:

  1. God tur og nyd strikkeriet i toget. Det kan anbefales at vælge "stillevognen" - her skal man så bare lige huske at sætte telefonen på lydløs!

    SvarSlet