Søg i bloggen

lørdag den 23. marts 2013

Nye design fra Geilsk




 Jeg har fået Geilsk nye design hjem
Trekantsområdet i Bomuld og uld                    Blomsterskrud i Tynd uld

og jeg skal simpelthen have strikket dem begge to. Mønstret på det sjal.... ja, det er sjældent smukt.



Jeg kan høre i radioen, at det er en smuk dag med sol.

De fortæller heldigvis da også, at på Sydsjælland, Møn, Lolland og Falster kan der forekomme enkelte sne byger og kraftig blæst - især ved Østersøen.

Ja, nu forholder det sig sådan, at vores ejendom ligger i 1. række ud til Østersøen, så her har vi det "svært fremkommeligt". Billedet øverst viser vejen hen til vores ejendom og nej, man kan ikke se, hvad der er vej og hvad der er mark.

Jeg beklager meget for alle de kunder der har prøvet at komme til min butik...




Vi har normalt en helt plan græsplæne; men nu ligger der bjerge af sne til stor fryd for hunden og de mindste børn :-)



I dag er det første dag, hvor landskabet bare er smukt - og første dag med solskin, så vi har været ude og prøve at se det smukke i situationen.

God weekend.


                    







Ingen kommentarer:

Send en kommentar