Søg i bloggen

onsdag den 3. april 2013

Halstørklæde i dominostrik


Frank har for længe siden (læs: da efterårets satte ind) bestilt et halstørklæde i glade farver. Valget faldt på Arwetta Classic og en gang dominostrik på p. 3. Jeg brugte 100 gr. af hver farve.

Heldigvis for Frank, så varede vinteren rigtig længe. Så da sidste snestorm satte ind, gik jeg i gang. Det er jo et "lige-til" projekt, så det er bare at lade pindene arbejde.




Tørklædet er godtaget og taget i brug. Så nu kan jeg sætte flueben ved den bestilling.

Ellers er jeg gået i gang med Geilsk nye design "Trekantsområde". Den strikker jeg i Bomuld/uld i farve C2, der er en flot meleret lyseblå.



Jeg har lukket af til ærmegab og er godt i gang med ryggen, så det går hurtigt; men det er også et hyggeligt projekt.

Husk der er strikkecafé på mandag kl. 19.00. Vel mødt :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar