Søg i bloggen

tirsdag den 30. april 2013

Færdig...

Så blev jeg færdig med forårsblusen fra Dalegarn.
Det er meget tankevækkende; den her bluse er der absolut ingen ben i. Den er strikket lige op uden de store udfordringer og alligevel har jeg måtte strikke forstykket om, og jeg lukkede af med en anderledes halslukning end opskriften foreskrev. Jeg tror, jeg bare indstillede hjerne på autopilot og strikkede derudaf. Resultatet blev, trods alt, som designeren har skrevet, den skal være.



Jeg er gået i gang med en jakke fra Dalegarn (før jeg havde færdigmonteret blusen, og det er ellers farligt, for så risikerer blusen bare at ligge i rigtig lang tid) 
.
Den er strikket med to tråde: en tråd Alpakka og en tråd Gullfasan. Den er lige så enkel, som den lige færdiggjordte bluse; men denne gang er jeg indstillet på et "lige-til-arbejde", så jeg skulle ikke kunne komme til at overraske mig selv. :-)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar