Søg i bloggen

søndag den 3. februar 2013

Da Rachel Søgaard var på besøg hos os, havde hun en cape på, som hun selv havde designet.




Jeg havde godt set den på billeder; men da jeg så den på, så måtte jeg altså i gang med strikkepindene selv.
Jeg strikkede den i "Balder" fra Viking garn. Et dejligt blødt superwashbehandlet uldgarn.

Der gik lige præcis 3 nøgler til en str. L

og lige præcis 1 ½ aften på projektet.

Så det var en hurtig omgang.




Mit billede yder den ikke fuld retfærdighed - måske jeg skulle have presset den først...

Den varmer simpelthen så dejligt, når man har den på. Så jeg skal have en i sort også og så vil jeg strikke en i Lama uld fra Strikkebogen.dk blandet med Kauni effektgarn.

Ja, det vil jeg.

Men først har jeg lovet min mand en rigtig tyk herrecardigan. Garnet er fundet og jeg skal i gang i eftermiddag.

Ja, det skal jeg.


1 kommentar:

  1. Jeg har faktisk også lagt meget mærke til den flotte cape ! håber at vi får et kig på din herrecardigan ! Der er jo ikke overflod af strik til mænd.

    SvarSlet