Søg i bloggen

torsdag den 21. februar 2013

Håndarbejde i haven af Arne & Carlos





Så har posten været her med den nye bog fra Arne & Carlos og det har jeg set frem til, for jeg synes at de to nordmænd laver nogle sjove og finurlige ting.







Denne bog er ingen undtagelse. Vi bliver taget med i deres have og møder "humlebimanden", hippiepigerne, og Magnus Havemus.



Bogen er fyldt med utrolig smukke billeder og alene for deres skyld er bogen værd at eje.



Nu har jeg jo strikket både dukker og kaniner fra Arne og Carlos, så jeg skynder mig at strikke en havemus også.




Bogen koster kr. 299,- i min shop.

1 kommentar:

  1. Uhh - deres bøger er så fristende og bogen med dukkerne + materialer venter på hylden ! Så det må jeg få gjort noget ved. Glæder mig til at se den nye - og musen.

    SvarSlet