Søg i bloggen

fredag den 22. februar 2013

Strikkehænder i Hendes Verden


I Hendes Verden uge 9 er min håndcreme Strikkehænder, som jeg selv producerer, bragt på side 54.




Ideen til cremen fik jeg, fordi mine hænder godt kunne blive temmelig tørre og "slidte" af alt det strikkeri - MEN hvis hænderne blev smurt ind i almindelig håndcreme, så var der ikke noget strikkeri et godt stykke tid bagefter, for hænderne var bare fedtede og klistrede.

Kunsten er jo at finde fedtstoffer, der hurtigt bliver optaget af huden og efterlader den blød og lækker. En anden stor kunst er kun at putte gode naturlige ting i, så cremen udelukkende inderholder ingredienser, der faktisk kan spises - og det kan godt lade sig gøre.

Man skal ikke lade sig nøje...

2 kommentarer:

  1. Hej jeg har en garn butik og ville godt forhandle din creme, har selv mødt den hos Rasmilla
    Lone2407@hHotmail.com
    Butikken ved højen

    SvarSlet
  2. Det er en skøn creme, jeg anbefaler den faktisk i min lille vejledning i at undgå ømme strikkehænder... Køber den hos Rasmilla. Lad mig vide, hvis jeg skal fjerne mit link fra min kommentar, men tænkte du nok gerne ville læse hvad jeg skriver. http://knittingbykaae.blogspot.dk/2013/01/sadan-undgar-du-mme-strikkehnder.html

    SvarSlet