Søg i bloggen

torsdag den 24. januar 2013

hæklet taske i Kauni garn

Da jeg var på Middelfart Messe i 2011 faldt jeg over en skøn taske hæklet i farveskifte garn. Det var en af de slags opskrifter, der blev købt uden betænkningstid. Den var bare sød og fantastisk, syntes jeg.

Den har ligget i al den tid og bare ventet på at blive hæklet. Nu er den hæklet og den mindre sjove del er kommet - nemlig monterings delen og prøv lige at se, hvad der venter forude... Der er hæklet 52 blomster, der hver har 2 ender, der skal hæftes. Alle blomsterne skal så syes sammen og hele tasken samles.


Men det er nu også meget hyggeligt arbejde. I går aftes fik jeg syet halvdelen af tasken sammen, så det varer ikke længe, før jeg kan fremvise det færdige resultat. Jeg har valgt at hækle den i Kauni 2-trådet effekt garn farve EQ.

1 kommentar:

  1. Det bliver spændende at se det færdige resultat- flotte farver !

    SvarSlet