Søg i bloggen

tirsdag den 22. januar 2013

Ny bog fra Arne & Carlos

Omslag Håndarbeid fra hagen
Ja, jeg hoppede jo på at strikke dukker fra Arne & Carlos og har stadig ikke strikket min sidste. De er simpelthen indbegrebet af hygge, sjov og ballade. 

Så nu er jeg meget spændt på, hvilke lækkerier de har fundet på i deres nye bog "Håndarbeid fra hage", som de sender på gaden i Norge medio februar. Det nye denne gang er rilleteknikken. Det eneste det kræver er to strikkepinde og kunne strikke ret. De lækreste sommerfugle og blomster tager form som bordskånere, siddeunderlag m.m. Inspirationen fra blomsterne i farver og former er omdannet til enkle og mere avancerede projekter. 

Den udkommer den 20. februar her i Danmark og jeg har allerede bestilt den til butikken. Ja, ja jeg venter spændt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar