Søg i bloggen

fredag den 18. januar 2013

Herrebluse i Létt-Lopi

Ja, det er jo forunderligt med børn. Mine børn er, siden de så dagens lys, blevet pakket ind i lækkert hjemmestrik, lige fra blebukser, kravlebukser, smækbukser, djævlehuer, hagesmæk, sparkedragter, undertøj, overtøj og norske trøjer. Ja, jeg kunne blive ved. Børnene har elsket det. Det ændre sig umærkeligt. Når de kommer i 1. - 2. klasse, så betakker de sig. I teenage-årene er det direkte: "du behøver ikke strikke noget til mig". MEN efter gymnasie-årene så vender det og hjemmestrik er inn igen. En af mine sønner er vild med design og tegner nogle lækre strikbluser, som jeg så skal gøre mit bedste for at strikke. Denne her er strikket i det islandske garn Létt-Lopi og jeg skal forsøge at nedskrive opskriften og lægge den på bloggen.                                                                            




Ingen kommentarer:

Send en kommentar