Søg i bloggen

tirsdag den 8. januar 2013

Strikkecafe hos Naturligheder på Falster

Mandler, gulerødder og rødbede... ja, så kan man sagtens spise i hvert fald to stykker kage, for der er jo sunde sager i. Hjernen fuldstændig overser eller fornægter, at kagen også indeholder både sukker og smør. Men nyd den og gå i stedet en lang tur med din hund for at få motion.

Jeg har lagt opskriften, fra strikkecafeen i går aftes, på bloggen.


I går var vi samlet 20 til strikkecafé. Som altid en hyggelig aften med lutter søde og inspirerende kvinder :-)


1 kommentar:

  1. Hej Lene

    Lige et lille hip til dig.
    Det var første gang jeg deltog i din strikkecafe i mandags - men det bliver bestemt ikke sidste! Det var hyggeligt og inspirerende - god stemning og jeg kan tilføje at jeg kendte ingen af deltagerne.
    Jeg er imponeret over at du kan samle så mange strikkeglade en mørk og diset vinteraften ude på landet - så kan man altså noget !! Og vi ved jo godt at det kommer ikke ad sig selv.

    Tak for opskriften på den gode kage.

    SvarSlet