Søg i bloggen

fredag den 4. januar 2013

Pigetunika i Yaku uld fra Strikkebogen.dk

I december måned var jeg på juleindkøb med familien og der blev jeg inspireret af den sødeste pigetunika i et vindue.

Jeg tænkte, at sådan en lignende måtte jeg prøve at få på pindene.

I følge mine udregninger skulle den gerne ende med et bladmønster for neden, bindebånd under brystet og ribstrik fra brystet og op... men nogle gange lever pindene deres eget liv og resultatet bliver anderledes end ideen. Jeg strikker i Yaku uld fra Strikkebogen. Så hvis det ikke går som tænkt, er det ikke garnets skyld, for det er super lækkert!



Jeg har flere gange lovet, at skrive mine bageopskrifter ned fra strikkecafeerne. Nu har jeg fået gjort alvor af det og lavet en mappe her på siden, hvor jeg skriver ned, hvad der bliver sat på fadene til strikkecafeerne :-)

God fredag aften til alle...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar