Søg i bloggen

søndag den 13. januar 2013

Naturligheder på Textil messe

Så er jeg hjemkommet fra Tex-stil messen i Vejle, hvor jeg blandt andet fik købt nye varer ind. Dejlige nye farver i Lerke og Lille Lerke fra Dalegarn samt nye opskriftshæfter, refleksgarner til at lave sjove hæklede ting, så du kan ses i mørket, m.m. Firmaets økonomidirektør var med (min dejlige mand Frank), og han holdt mig i kort snor, ellers kunne vi nemt været endt i den situation, at skulle ud og finde større lokaler til butikken :-)



Billederne er fra Dalegarns nye kataloger, som jeg har bestilt og som kommer hjem sidst i januar, sammen med de nye varer.

Jeg mødtes med strikkedesigner Rachel Søgaard, som jo kommer ned til Naturligheder og laver kursus den 26. januar. Hvis du har lyst til at lære eller blot udvide dit kendskab til flerfarvestrik, så kan du stadig nå at få en plads.

Jeg har givet, dem der har spurgt, en opskrift på hue i neverkont strik. Der har dog været en fejl i, så derfor lægger jeg nu den tilrettede opskrift ud her på bloggen til fri afbenyttelse. Jeg beklager...

Til dem der ikke helt har neverkont teknikken helt inde under huden, så kommer strikkedesigner Kathrine Wohhlebe ned lørdag den 23. februar og lærer os det.













1 kommentar:

  1. Man bliver helt misundelig.Spændende hvad du har med hjem !

    SvarSlet